#2016-01-03 22:28:25 

Tenancjusz

Użytkownik

Witam. Piszę z dość niezręcznym problemem, ale mam nadzieję, że jakoś mi pomożecie, o ile już oczywiście mieliście do czynienia z podobną sytuacją... ale do rzeczy. Mam 23 lata, od roku czasu dość intensywnie trenuję, oprócz tego studiuję zaocznie i pracuję od poniedziałku do piątku. Zazwyczaj wracam do domu kompletnie wypompowany z energii i jak przychodzi co do czego, nie jestem w stanie zadowolić partnerki. Erekcja trwa max 10 min, a to i tak rzadko. Poradźcie, co powinienem zrobić? Z góry dzięki.
#2016-01-03 23:12:37 

Variatka

Użytkownik

Tak szczerze, to w twoim przypadku chyba najlepsza opcją będzie wyspanie się. Wcześniej było tak samo, czy dopiero jak zacząłeś trenować? Może powinieneś sobie jakieś specjalne witaminy kupić dla sportowców… albo pójść do lekarza, może to ostrzeżenie od organizmu.
#2016-01-04 01:57:44 

Tenancjusz

Użytkownik

Wcześniej było w miarę OK. Ja jestem zdrowy, przyjmuję różne suplementy. Naprawde nie ma żadnych sposobów na przedłużenie stosunków bez angażowania w to lekarza? Jak napisałem w pierwszym poscie, nie bardzo mam czas na dodatkowe akcje… myślałem już nawet o viagrze, ale to chyba przesada w moim wieku.
#2016-01-04 04:48:30 

Kraina

Użytkownik

Wiem, że można bez recepty kupić i przyjmować doraźnie tabletki do wydłużania stosunku, przyjaciólka mówiła kiedyś, że kupiła takie swojemu narzeczonemu (przez internet), bo nie dawał rady, też taki zapracowany jak ty ;)
#2016-01-04 06:34:47 

Rybak

Użytkownik

To straszne, że dziewczyny plotkują nawet o czymś takim :( Czyli jednak to prawda, że jak się pisze na Facebooku z laską, to gada się równocześnie z jej przyjaciółką? Echh…
#2016-01-04 07:24:16 

Major

Użytkownik

sory, że sie tak trochę wcinam w temat… ale czy te tabletki na przedłużenie stosunku opóźniają tez wytrysk?
#2016-01-04 10:18:29 

Kraina

Użytkownik