#2016-09-21 21:38:26 

bulimiczka

Użytkownik

Posty: 60

Skąd:

Wiek: 32

W ramach obsługi klienta wprowadzamy w naszej firmie także kontakt bezpośredni z klientem. Do tej pory były to rozmowy prowadzone na zasadzie korespondencyjnej. Tereaz przyszedł czas na zmiany. W związku z tym chciałabym, aby moi pracownicy otworzyli się na nowe kontakty. Czy są szasne na zdobycie jakiegoś ciekawego szkolenia.
#2016-09-22 00:36:31 

sisterka

Użytkownik

Posty: 56

Skąd: Warszawa

Wiek: 19

To zawsze dobrze o Tobie świadczy, żee dostrzegasz konieczność wprowadzenia świadomnych zmian w swojej kadrze. Oczywiscie, że tego typu szkoelnia są prowadzone i wcale dużo nie kosztują. Tym bardziej, jeśli bedzie to grupa, to całkiem ciekawie to powinno wypasść. Ja osobiście byłam na tego typu szkoleniu i potwierdzam, że dają one efekty.
#2016-09-22 02:30:54 

Magiczny

Użytkownik

Posty: 64

Skąd: Mirosławiec

Wiek: 21

Koleżanka ma całkowicie racje :) Efekty są i to niemal natychmiastowe. Ważne oczywiście, żeby słuchalcze słuchali tego co ma im do przekazania prelegnet. Ale jeśli wybierzesz dobre szkolenie, to nie ma obaw o to, żeby było inaczej. Po prostu liczy się to co wykładowca ma do przekazania.
#2016-09-22 03:11:33 

bulimiczka

Użytkownik

Posty: 60

Skąd:

Wiek: 32

Egamiznów moim pracownikom nie bede robić, ale powinni mieć świadomość tego, jak bardzo takie szkolenie im pomoże. Zdaje sobie nawet sprawę, że bedzie to dobre wyglądało w ich CV, gdyby takie musieli składać u kolejnych pracodawców :))))))
#2016-09-22 05:45:39 

wyskokowy

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Radom

Wiek: 25

Doskonałe szkolenia i fachowe doradztwo teraz są w cenie i niemal w każdej firmie stawiają na tego typu usługi, bo to od razu można powiedzieć o poprawie stanu kadr. Według mnie im mniejsze są grupy podczas takich szkoleń tym lepiej, bo wtedy człowiek staje się bardziej otwarty na rozmowę ze szkoleniowcem.
#2016-09-22 07:05:31 

czarnobrody

Użytkownik

Posty: 91

Skąd: Karaiby

Wiek: 66

W obsłusze klienta umiejętność dobrej rozmowy jest kluczowa i tutaj nie ma żadnych odstępstw. Ile to ja miałem skarg od klientów na niewłaściwą obsługę, póki nie zdecydowałem się na wykupić takiego szkolenia z komunikowania się, ale było warto, bo dzisiaj o tych niemiłych momentach to nikt nie pamięta.
#2016-09-22 08:54:33 

obibok

Użytkownik

Posty: 6

Skąd:

Wiek: 28

No faktycznie nic tak nie irytuje, jak obsługa klienta, która nie potrafi rozmawiać z klientem.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015