#2017-02-06 05:26:29 

blondina

Użytkownik

Forumowicze, poszukuję profesjonalnej firmy logistycznej, która pomoże mi w opracowaniu procesu sprzedaży i transportu od A do Z. Nie znam się zbytnio na firmach, a jak wiadomo w Internecie można napisać wszystko. Wolałabym zaopatrzyć się w jakieś potwierdzone doświadczenia innych klientów danej firmy. Czy jest ktoś w stanie polecić mi sprawdzoną przez siebie firmę?
#2017-02-06 05:48:27 

bazyl

Użytkownik

Moi rodzice prowadzą niewielki biznes i korzystali z usług firmy Tirsped. Jest to firma spedycyjna, aczkolwiek zajmują się oni także szeroko pojętą logistyką. Korzystanie z ich usług pomogło rodzicom obniżyć wszelkie koszty. Według mnie bardzo ważne jest to, że prowadzą oni działania zgodne z systemem HACCP założeniami Dobrej Praktyki Higienicznej, więc nie masz co się obawiać kontroli. To samo tyczy się standardów wytyczonych przez zasady ISO 9001:2001, czyli systemu zarządzania jakością - niezwykle ważny dokument przy profesjonalnych usługach. Kolejny atut tej firmy.
#2017-02-06 08:41:55 

MinnieMyszka

Użytkownik

Także mogę polecić tę firmę, a co więcej podrzucam link do konkretnego działu logistyki, gdzie masz opisane zasady współpracy handlowej, jak i usługowej www.tirsped.com.pl/logistyka. Warto także przeczytać o metodach transportu: wodny, lotniczy i drogowy, jak i opcjach spedycji. W ofercie logistycznej zawarty jest transport wieloma środkami i sama możesz wybrać najodpowiedniejszy dla siebie.
#2017-02-06 08:55:20 

bazyl

Użytkownik

Dokładnie tak jak mówi koleżanka wyżej. Ich strona zawiera wszelkie niezbędne informacje, które pomogą Ci podjąć decyzję czy się na nich zdecydować. Ja osobiście nie jestem w stanie polecić Ci lepszej firmy. Nie tylko obniżysz wszelkie koszty, ale także dostaniesz od nich rady co do prowadzenia wszelkich dokumentacji, pomogą z prowadzeniem działań ubezpieczeniowych. Naprawdę można dużo wymieniać, ale najlepiej przekonać się samemu.
#2017-02-06 09:44:13 

blondina

Użytkownik